آیا می خواهید بدانید چگونه مشتریان مستقل بیشتری جذب کنید؟ در این پست ، کریس دو ده نکته قدرتمند خود را به اشتراک می گذارد.
من از پرسیدن سوالات پیرامون نحوه جذب مشتری بیشتر خسته شده ام ، بنابراین تصمیم گرفتم مقاله ای را در مورد مواردی که باید همین الان قبل از آنلاین شدن انجام دهید بنویسم و بپرسم: "کمک کنید. چگونه می توانم مشتریان بیشتری پیدا کنم؟ "
قبل از اینکه مربی یا فروشنده ای را استخدام کنید یا از یک طرح سریع پولدار شدن استفاده کنید ، ابتدا این کار را انجام دهید. هشدار ، این یک لیست طولانی از کارهایی است که باید انجام دهید. بدون پاسخ آسان ، بدون رفع سریع ، اما حداقل کاری که قبل از کمک بیشتر باید انجام دهید.
به یاد داشته باشید ، مردم افرادی را می شناسند که دوست دارند و به چه کسانی اعتماد دارند. بنابراین وقت آن است که شناخته شوید. #شناخته شدن
وب سایت بسازید.
کارهایی را که انجام می دهید به طور واضح بیان کنید ، سپس با مثالهای عالی از آن پشتیبان بگیرید. به من نشان بده. به من نگو مطمئن شوید که سایت شما ریسپانسیو است و از هر چیزی که باعث کند شدن یا مختل شدن توانایی شخصی جهت هدایت سایت شما می شود ، اجتناب کنید. این شامل:
سینماگراف ها
جلوه های اختلاف منظر
انیمیشن حیله گر
رابط های غیر متعارف
یک منوی همبرگر ساده با موارد زیر کار می کند: Work، About، Contact.
از حروف خطی خوانا و خنثی استفاده کنید. تعداد رنگ هایی که استفاده می کنید را محدود کنید. یک لوگوی ساده داشته باشید. اگر یکی ندارید ، فقط نام خود را در Helvetica Bold با حروف بزرگ یا کوچک تایپ کنید.
سایت خود را SEO مناسب کنید. تصاویر سایت خود را با اسامی توصیفی نامگذاری کنید. . در اصل ، به Google کمک کنید تا تصاویر را طبقه بندی کند تا اگر کسی در جستجوی شما است ، بتواند شما را پیدا کند.
نمایه LinkedIn خود را به روز کنید.
با داشتن یک عکس حرفه ای شروع کنید. آن را ساده نگه دارید (پس زمینه سفید ، خاکستری یا سیاه). ارزش سرمایه گذاری را دارد زیرا می توانید از آن در جاهای دیگر استفاده کنید. از خود بپرسید آیا من را بر اساس این عکس استخدام می کنم؟ آیا می خواهم عمیق تر به مشخصات این افراد بپردازم؟ آیا آنها حرفه ای ، معتبر و دوستانه به نظر می رسند؟ آیا این کسی است که می توانم با پول خود به او اعتماد کنم؟ آیا این کسی است که می توانم خودم را برای مدت طولانی در کنارش ببینم؟
به جای عنوان شغلی یک عنوان جذاب بنویسید. بر مزیت کاربر/مشتری در مقایسه با توصیف کاری که انجام می دهید تمرکز کنید. شما برای آنها چه می کنید؟ یک مثال می تواند این باشد: "من به مارک های کوچک کمک می کنم تا مانند مارک های بزرگ به نظر برسند".
تحصیلات ، سابقه کار ، جوایز و افتخارات خود را به روز کنید. چند توصیه نامه خوب ، اما صادقانه دریافت کنید.
برای مراجعه مراجعه کنید.
با مشتریان فعلی و قبلی تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید. به آنها بگویید که در حال توسعه کسب و کار خود هستید و ظرفیت بیشتری برای انجام کارهای بیشتر دارید ، و از هرگونه ارجاع یا توصیه به هر کسی که می تواند از خدمات شما استفاده کند ، قدردانی می کنید.
اگر کسی را می شناسند ، پیشنهاد دهید که مستقیماً با او تماس بگیرید و در صورت تمایل آن را در دستان خود قرار دهید. بالاخره مردم مشغول هستند و شما نمی خواهید کار دیگری به بشقاب آنها اضافه کنید.
چرا این را می گویی؟ یکی ، به اشتراک گذاشتن اخبار هیجان انگیز سرگرم کننده است. دو ، آنها نگران اشتراک گذاری شما نیستند زیرا شما در حال افزایش تیم خود هستید. برخی از مشتریان در واقع نگران هستند که دیگر در دسترس نخواهید بود یا در نتیجه گران تر می شوید. شما می توانید با گفتن این موضوع به این موضوع بپردازید:
"بله ، نرخ های ما بالا می رود ، اما من از تجارت و وفاداری شما قدردانی می کنم. من تمام تلاشم را می کنم تا در بودجه شما کار کنم و قیمت ترجیحی به شما بدهم. "
در نهایت ، مردم همیشه فکر نمی کنند که شما را معرفی کنند. فقط در ذهن نیست بنابراین اگر چیزی را می خواهید ، باید مایل باشید که آن را بخواهید.
کارت ویزیت داشته باشید
این روش قدیمی است ، اما کارت ویزیت داشته باشید و از آن به عنوان ابزاری برای تعامل با دیگران استفاده کنید.
طرح ساده و سلیقه ای باشید. مطمئن شوید که کار خود را انجام می دهید و اطلاعات تماس شما خوانا است. به غیر از این ، از عکاسی اضافی ، تصویرسازی آثار هنری روی کارت خود اجتناب کنید. این کارت نام است و بیلبورد نیست.
دریافت اطلاعات تماس آنها مهمتر از دادن اطلاعات شخصی به آنها است.
وقتی در فعالیت های اجتماعی هستید و فرصتی برای ملاقات با مشتری احتمالی دارید ، کارت خود را به او ندهید. در عوض ، از آنها بخواهید. بگویید: "من دوست دارم بعد از این رویداد با شما صحبت کنم. کارت داری؟ » وقتی کارت خود را به شما می دهند ، کارت خود را به آنها بدهید.
دریافت اطلاعات تماس آنها مهمتر از دادن اطلاعات شخصی به آنها است. به این ترتیب ، می توانید پیگیری کنید و در انتظار تماس تلفنی یا صندوق ورودی برای تماس با آنها باشید. روز کاری بعدی ، با برقراری ارتباط ، آنها را پیگیری کنید. یک یادداشت کوتاه اضافه کنید تا به آنها یادآوری کند که شما چه کسی هستید. کوتاه و ساده بیان کنید. در صورت تمایل ، یادداشت را با دعوت از گفتگوی بیشتر ببندید. شما می توانید با چیزی مانند این را ببندید:
"اگر می خواهید گفتگوی ما را در مورد تغییر نام شرکت خود ادامه دهید ، من دوست دارم به شما کمک کنم. لطفا مرا در جریان قرار بدهید."
به انجمن ها و سازمان ها بپیوندید.
در هر دو گروه اجتماعی (فیس بوک و اینستاگرام) و سازمان های تجاری فعال باشید. به احتمال زیاد ، یک سازمان حرفه ای در فاصله چند مایلی محل اقامت شما وجود دارد
بدون تلاش برای فروش با مردم رابطه برقرار کنید. در مورد اینکه چه کسانی هستند ، اهداف و چالش ها بیشتر بدانید. افرادی که با آنها رابطه واقعی برقرار می کنید ، بهترین منبع شما برای راهنما ، افراد و منابع خواهند بود. این یک فعالیت بلند مدت است که در کوتاه مدت مفید یا سازنده به نظر نمی رسد.
اگر آنلاین است ، مقالات مربوطه را ارسال کنید. اگر شخصاً است ، برای کمک داوطلب شوید. می توانید کارهای ساده مانند راه اندازی یا نظافت یک رویداد را انجام دهید. شما می توانید به پیدا کردن بلندگوها کمک کنید یا خودتان یکی از آنها باشید.
هر کاری می کنید ، در جامعه ای که به آن تعلق دارید سرمایه گذاری کنید.
روی یک دوربین لنز قابل تعویض خوب (ILC یا DSLR) سرمایه گذاری کنید و شروع به گرفتن عکس کنید.
از هر کاری که انجام می دهید ، مکان هایی که می روید و چیزهایی که می بینید عکس بگیرید. چرا دوربین بخریم؟
چشم شما نسبت به ترکیب ، رنگ و نور بسیار آگاه تر می شود.
شما یک مهارت جدید یاد خواهید گرفت.
انگیزه شما برای بازدید از مکان های جدید و انجام کارهای هیجان انگیز خواهد بود.
شما ارزش داشتن عکاسی زیبا و قدرت یک تصویر را خواهید آموخت.
پست های رسانه های اجتماعی شما بسیار جالب تر به نظر می رسند.
نتایج خوبی با دوربین های Panasonic Lumix Gh4 ، Canon 5d Mk III (یا حتی خط Rebel سطح اولیه آنها) ، Sony A7s و Sony A 6500 داشتم.
این 10 کتاب را بخوانید:
7 استراتژی برای ثروت و خوشبختی - نوشته جیم ران
پیروزی بدون مانیفست پیچ - توسط بلر اینس
اثر مرکب - دارن هاردی
زاگ - توسط Marty Neumeier
قدرت اعتماد به نفس - توسط برایان تریسی
کار خود را نشان دهید - نوشته آستین کلون
استراتژی های خلاق و تجارت طراحی - توسط داگلاس دیویس
نفوذ بر روانشناسی اقناع - نوشته رابرت سیالدینی
با چرا شروع کنید - نویسنده سیمون سینک
ارائه شادی - تونی حسیه