سئو چیست؟
SEO مخفف Search Engine Optimization است که عبارت است از افزایش کمیت و کیفیت ترافیک وب سایت شما از طریق نتایج موتورهای جستجوی ارگانیک.
سئو شامل چه مواردی می شود؟
برای درک معنای واقعی سئو ، بیایید این تعریف را تجزیه کرده و قسمت ها را بررسی کنیم:
کیفیت ترافیک. شما می توانید همه بازدیدکنندگان جهان را جذب کنید ، اما اگر آنها به سایت شما می آیند زیرا گوگل به آنها می گوید که شما منبع کامپیوترهای اپل هستید در حالی که شما واقعاً کشاورز سیب فروش هستید ، این ترافیک با کیفیتی نیست. در عوض ، شما می خواهید بازدیدکنندگانی را جذب کنید که واقعاً به محصولاتی که ارائه می دهید علاقه مند هستند.
میزان تردد. هنگامی که افراد مناسبی را در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) کلیک می کنید ، ترافیک بیشتر بهتر است.
نتایج ارگانیک تبلیغات بخش قابل توجهی از بسیاری از SERP ها را تشکیل می دهند. ترافیک ارگانیک هر ترافیکی است که نیازی به پرداخت هزینه آن نیست.
ترافیک جستجوی ارگانیک به طور خاص هر ترافیکی بدون پرداخت است که از SERP ها ناشی می شود.
سئو چگونه کار می کند
ممکن است یک موتور جستجو را وب سایتی بدانید که برای تایپ (یا گفتن) س question الی در یک جعبه از آن دیدن می کنید و گوگل ، یاهو ، بینگ یا هر موتور جستجویی که از آن استفاده می کنید به صورت جادویی با لیستی طولانی از پیوندها به صفحات وب پاسخ می دهد. می تواند به طور بالقوه به سوال شما پاسخ دهد
درست است. اما آیا تا به حال به این فکر نکرده اید که پشت این لیست های جادویی پیوندها چیست؟
نحوه عملکرد آن به شرح زیر است: گوگل (یا هر موتور جستجویی که استفاده می کنید) دارای یک خزنده است که خاموش می شود و اطلاعات مربوط به همه محتوایی را که می توانند در اینترنت پیدا کنند جمع آوری می کند. خزنده ها تمام این 1 ها و 0 ها را برای ایجاد فهرست به موتور جستجو باز می گردانند. سپس این شاخص از طریق الگوریتمی تغذیه می شود که سعی می کند تمام داده ها را با پرس و جو شما مطابقت دهد.
عوامل زیادی در الگوریتم موتورهای جستجو وجود دارد ، و در اینجا نحوه ارزیابی اهمیت گروهی از متخصصان به شرح زیر است: