مجله دانش تکنوتبلیغ

طریقه ساخت تیزر تبلیغاتی

 تیزر ، ویدئویی کوتاه است که یک پروژه را به طور خلاصه معرفی می کند و در این پیش نمایش تلاش می کند تا ذهن مخاطب را با ارائه قسمت هایی از داستان و تحریک حس کنجکاوی وی تا زمان رو نمایی کامل محصول مشغول کند . بی شک ساخت یک تیزر حرفه ای و جذاب ، تاثیر مستقیمی در افزایش فروش و معرفی شما به مخاطب و مشتریان دارد . در گذشته تبلیغات بصورت سنتی بود و تاثیر چندانی در مردم نداشته است . اما امروزه باتوجه به پیشرفت تکنولوژی و افزایش سرعت اینترنت در سال های اخیر تیزرها به یکی از اصلی ترین راه های تولید محتوا و معرفی کسب و کار ها تبدیل گشته اند که برای مصرف کنندگان ایجاد انگیزه به همراه حس جستجوگری و کنجکاوی برای کسب اطلاعات جامع تری راجع به محصول و شرکت به همراه می آورد، و درنهایت منجر به ثبت سفارش و فروش رفتن محصولات می شود . با همکاری در مجموعه تکنو تبلیغ میتوانید برای مجموعه خودتان تیزر  تبلیغاتی با کیفیت بسازید . 

مهمترین عامل در مطرح کردن سوژه تبلیغاتی خلاقیت و نوآوری است . درواقع آنچه باعث جذاب شدن یک تیزر تبلیغاتی می شود ، بکر بودن سوژه و نحوه ی ساخت کلیپ به گونه ای که برای بیننده جالب توجه باشد و او را به فکر و اندیشه وا دارد یا به رفع یکی از نیازهایش امیدوار سازد . به این نکته توجه کنید که اگر موضوع تیزر نهایی تکراری و کپی برداری از دیگر تبلیغات باشد ، یا زمان آن بیش از حد استاندارد باشد نتیجه نخواهد داد . تحقیقات نشان داده است که اگر زمان تبلیغات از 1 الی 2 دقیق تجاوز کند باعث کم شدن بینندگان آن می شود . پس حتما تیزرتان کوتاه و خلاصه باشد . همچنین سعی کنید شروع ویدیو بسیار جذاب باشد درغیراینصورت مخاطب نسبت به دیدن کلیپ شما ترغیب نخواهد شد علت این امر گستردگی تبلیغات دنیای امروزی است که باعث شده مردم تنها به دنبال بهترین ها باشد . در برخی موارد افزودن یک محتوای مبهم به تیزرتان باعث درگیر شدن ذهن بیننده خواهد شد و حتی امکان دارد چندبار تبلیغ شما را نگاه کند تا از رمز و راز نهفته در آن باخبر شود.می توانید تیزرتان را از شبکه های اجتماعی مختلف (از طریق اینفلوئنسرها) پخش کنید تا تعاملتان بالاتر رود .

منتشر شده در 1402/03/17

chat_bubbleارسال نظر

نظر شما پس از تایید ، قابل رویت خواهد بود

تماس با پشتیبانی تماس با تلگرام