noissue برای فراهم کردن دسترسی سازندگان، برندها و مشاغل در هر اندازه به بسته بندی های سفارشی و پایدار تاسیس شد. طراحی شده، مهر و موم شده، تحویل داده شده است.
الهام به خلاقیت دامن می زند. بنابراین، خلاقان به طور طبیعی همیشه در یک حالت نیروانیک الهامبخش راه میروند، درست است؟
نه کاملا. الهام فرو می رود و جریان می یابد، و بنابراین باید فعالانه دنبال و پرورش داده شود. همانطور که اکثر خلاقان می توانند تأیید کنند، تعقیب اشتیاق ادامه دارد، و از جوینده می خواهد که به طور منظم جستجو را گسترش دهد. در حالی که اینترنت انبوهی از چنین الهاماتی را در اختیار ما قرار می دهد، همچنین می تواند طاقت فرسا شود یا منجر به مقایسه های سخت در مورد کار شود.
پس چگونه افراد خلاق می توانند برای ارائه کارهای منحصر به فرد و شگفت انگیز پرانرژی و نشاط بمانند؟ ما از چهار عضو انجمن خلاق noissue استفاده کردیم تا اطلاعات خود را در مورد آن به اشتراک بگذاریم.
آنها این نکات شگفت انگیز را به اشتراک گذاشتند:
1. به کلاسیک نگاه کنید
2. برای خلقت خلق کنید
3. به دنبال دیدگاه جدید باشید
4. حواس خود را فعال کنید
1. هویت خود را مشخص کنید
داستان سرایی شما را به عنوان فردی با هویت خود ترسیم می کند. در حالی که مشتریان می خواهند یک طراح گرافیک با تخصص مناسب استخدام کنند، چیزی که برخی از طراحان را متمایز می کند هویتی است که آنها به دنیا ارائه می دهند.
نحوه داستانگویی و نحوه قاببندی آنها، تصویری از نوع طراح گرافیک شما را نشان میدهد. و هنگامی که به خوبی انجام شود، تصویر واضحی از نوع فردی که قرار است با او کار کنید نیز به تصویر میکشد.
هر پروژه ای را که در مجموعه طراحی گرافیک خود گنجانده اید به عنوان فصل کتابی که در حال نوشتن آن هستید، در نظر بگیرید. هر یک باید در موضوع کتاب شما مشارکت داشته باشد، که نشان می دهد شما به عنوان یک طراح گرافیک حرفه ای چه کسی هستید.
2. دیدگاه خود را بیان کنید
عنصر دیگری که داستان سرایی خوب همیشه شامل دیدگاه است. دیدگاه شما بخشی از هویت شما به عنوان یک طراح گرافیک است. یک دیدگاه به مشتریان شما کمک می کند تا بفهمند که شما به عنوان یک طراح از کجا آمده اید، چگونه به این فرآیند برخورد می کنید، و حتی انواع راه حل هایی که احتمالاً به آنها دست خواهید یافت.
دیدگاه شما این است که به عنوان یک طراح از کجا آمده اید. کدام اصول طراحی را در کار خود مقدس می دانید؟ روش های آزمایش شده و واقعی شما برای حل مشکلات چیست؟ آیا در ارائه راه حل برای مشکلات طراحی بیشتر به شهود یا داده ها تکیه می کنید؟
همه اینها به شکلگیری دیدگاه شما کمک میکند، و مهم است که آن را در نمونه کار خود منتقل کنید تا زمانی که برای مشاغل طراحی گرافیک درخواست میکنید، بلافاصله برای مشتریان مشخص شود که شما کی هستید.
3. در مورد مشکلات و راه حل ها صحبت کنید
بیایید با آن روبرو شویم: ارائه ساده کاری که انجام داده اید آنقدرها هم هیجان انگیز نیست. بهترین داستان گویی شامل درگیری و درام است. هنگام ارائه پروژه ها در سبد طراحی خود نیز باید از همین روش استفاده کنید.
وقتی نوبت به پروژه های طراحی شما می رسد، در مورد مشکلاتی که با آن ها مواجه بوده اید صحبت کنید. چه چالش هایی ارائه شد؟ آیا رویکردی که مطمئن بودید با مخاطبان مورد نظر مطابقت دارد؟ آیا برای ایجاد راه حلی که همه بتوانند روی آن توافق داشته باشند، مجبور بودید چندین دیدگاه را با هم ترکیب کنید؟
مشتریان میخواهند ببینند که چگونه یک مشکل دشوار را حل کردهاید و از تخصص طراحی خود برای ارائه راهحل شگفتانگیز استفاده کردهاید.
در مورد مشکلاتی که باید روی آنها کار می کردید صحبت کنید و سپس در مورد چگونگی حل آنها صحبت کنید.
مشتریان میخواهند ببینند چگونه میتوانید به مشکلاتی که با آنها مواجه هستند نزدیک شوید. آنها اهمیتی نمی دهند که شما روی پروژه ای کار کردید که از ابتدا تا انتها به آرامی پیش رفت، با یک راه حل واضح که عملاً خودش طراحی شده است.
مشتریان میخواهند ببینند که چگونه یک مشکل دشوار را بر طرف کردهاید و از تخصص طراحی و تسلط خود بر فرآیند طراحی برای ارائه راهحل شگفتانگیز استفاده کردهاید.
4. گفتگو را حفظ کنید
بهترین داستان ها محاوره ای هستند. آنها مشتریان را ترغیب می کنند که بخواهند در مورد کار شما و اینکه شما به عنوان یک طراح گرافیک چه کسی هستید بیشتر بدانند. شخصیت هم دارند.
مشتریان بالقوه خود را با یک خلاصه ساده از فرآیند طراحی خسته نکنید. اجازه دهید شخصیت شما در کپی رایتینگ شما بدرخشد. البته آن را حرفه ای نگه دارید، اما از افزودن کمی ذوق و شخصیت اصیل خود به داستان سرایی خود نترسید.
5. به مخاطبان خود فکر کنید
هر نویسنده خوبی میداند که در نظر داشتن مخاطب هنگام ساختن یک داستان برای موفقیت آن داستان حیاتی است. همین امر در هنگام ساختن داستان برای مجموعه طراحی شما صادق است.
مشتری شما لزوماً به نرم افزاری که برای ایجاد یک طرح یا جنبه های فنی فوق العاده آن استفاده کرده اید اهمیت نمی دهد. آنها میخواهند بدانند رویکرد شما چگونه مشکلات سازمانی را که برای آن کار میکردید و مشتریانش را حل کرده است.
به جنبه های هر پروژه ای که ارائه می کنید فکر کنید که بیشتر برای مشتریان هدف شما جذاب است. سپس در داستان های خود بر آن قسمت های هر پروژه تأکید کنید.
6. ابتدا، میانه و پایان ایجاد کنید
هر داستانی شروع، میانه و پایانی دارد. نمونه کارها طراحی گرافیک شما نیز باید باشد. این برای هر پروژه ای که ارائه می کنید و همچنین در کل مجموعه شما صدق می کند.
شما می خواهید یک روایت منسجم ارائه دهید که نشان می دهد چگونه به مشکلات طراحی برخورد می کنید و چگونه بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهید.
آغاز
در سطح پروژه، داستان خود را با مشکل طراحی همانطور که به شما و ایده های اولیه شما ارائه شده است، شروع کنید. شما می توانید این را با مفاهیم اولیه و قاب سیمی یا حتی تصاویری از نسخه "قبل" طرح نشان دهید.
وسط
وسط باید این باشد که چگونه به مشکل برخورد کردید و فرآیند طراحی شما چگونه به نظر می رسید. باز هم، به حقایقی که مشتریان احتمالی شما واقعاً به آنها اهمیت می دهند، پایبند باشید. میانه یک داستان می تواند سخت ترین چیز برای جذاب نگه داشتن باشد، بنابراین هنگام نوشتن توضیحات پروژه خود این را در نظر داشته باشید. این بخش را با مدلهای در حال پیشرفت پروژه، یا حتی مفاهیم طراحی که ترجیح دادید با آنها همراه نباشید، نشان دهید.
پایان
پایان داستان شما باید شامل راه حل نهایی طراحی که ایجاد کرده اید و نحوه حل مشکل ارائه شده در ابتدا باشد. این همچنین می تواند مکانی عالی برای درج هرگونه نظری باشد که مشتری شما ممکن است در مورد پروژه و کار شما روی آن داشته باشد.
7. وب سایت نمونه کارها خود را بی رحمانه ویرایش کنید
ویرایش بخشی از روند داستان گویی است که اغلب نادیده گرفته می شود. اما بهترین داستانها بیرحمانه ویرایش میشوند تا هر چیزی که از موضوع و هویت کلی شما پشتیبانی نمیکند حذف شود. نمونه کارها طراحی گرافیک شما تفاوتی ندارد.
ابتدا در نظر بگیرید که چه پروژه هایی را می خواهید در سبد خود بگنجانید. کدام یک از داستانی که میخواهید به مشتریان احتمالی خود بگویید پشتیبانی میکنند و کدامها نه؟ آنهایی را که این کار را نمی کنند برش دهید. هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید نمونه کارها شما باید شامل هر طرحی باشد که تا به حال روی آن کار کرده اید، بنابراین مطمئن شوید که فقط بهترین کار طراحی خود را انتخاب کنید.
پس از آن، داستان را برای هر قطعه در نمونه کار خود ویرایش کنید. حقیقت موضوع این است که اکثر مشتریان قصد ندارند شرحی به سبک مطالعه موردی از هر قطعه در مجموعه شما بخوانند.
توضیحات خود را تا جایی که می توانید کوتاه نگه دارید و همچنان داستانی را که می خواهید بگویید را بازگو کنید. اگر می توانید آن را به جای 800 کلمه در 400 کلمه بگویید، این کار را انجام دهید. بهتر است داستانی مختصر بگویید که مشتریان احتمالی شما را علاقه مند نگه می دارد، حتی اگر بعد از آن سؤالاتی داشته باشند، تا اینکه داستانی را بگویید که هیچ کس به پایان آن نمی رسد.
چگونه از داستان سرایی در کارنامه طراحی گرافیک خود استفاده کنید
داستان سرایی راهی عالی برای جلب علاقه مشتریان احتمالی است. این منجر به سازمانهایی میشود که مشتاق همکاری با شما هستند (یا حداقل میخواهند پروژهشان را مطرح کنید). از تکنیکهای اینجا برای ساختن داستانهایی در مجموعه طراحی گرافیک خود استفاده کنید که به مشتریان بینشی در مورد اینکه شما به عنوان یک طراح چه کسی هستید و کار کردن با شما چگونه است، میدهد.