افتخاری دیگر از شرکت تکنو تبلیغ در راستای معرفی و برند سازی کسب و کارتان - با کمترین هزینه می توانید در اینستا و برای کسب و کارتان تبلیغات و برند سازی مناسب کنید .

ما مکان و مجموعه شما را در تگ مکان اینستا یا لوکیشن اینستا ثبت می کنیم و از قابلیتهای آن لذت ببرید.

موقعیت مکانی یا تگ مکان اینستا قابلیتی است که اینستاگرام برای صفحه ها قرار داده که کاربران از طریق آن میتوانند در پست های خود موقعیت فیزیکیشان را ذکر کنند. در اینصورت پست آنها در پست های آن موقعیت مکانی خاص نمایش داده میشوند.

صفحه هر موقعیت مکانی ( تگ مکان) در اینستاگرام درست مثل صفحه هشتگ ها رفتار میکند و هر پستی که به آن تگ مکانی خاص منتشر شود در صفحه، آن موقعیت مکانی نمایش داده نمیشود و این صفحه دارای دو بخش Top( برترین ها ) ، Recent (جدیدترین ها) است.

وجه تمایز صفحه تگ مکان اینستا با صفحه هشتگ نبود استوری و قابلیت دنبال کردن در صفحه های تگ مکانی اینستا است.

نکته مهم در مورد تگ مکان اینستا این است که لزومی ندارد شما حتما در آن موقعیت مکانی خاص حضور داشته باشید، بلکه از هر جایی میتوانید لوکیشن جای دیگر را برای پستتان انتخاب کنید، اما مرتبط بودن پست به آن موقعیت مکانی قطعا در میزان افرادی که از طریق آن لوکیشن جذب میکنید تاثیر گذار است.

تگ

نکته: اگر پست شما در یک تگ مکانی خوب در بین پست های برتر قرار بگیرد میتواند باعث جذب افراد جدیدی به صفحه شما خواهد شد . 

خوب حالا یک مثال می زنیم :  در برج میلاد تهران رستورانی وجود دارد که دنبال مشتری و یا دیده شدن بهتر است و یا می خواد که در اینستا برند سازی کند . و با فعال کردن تگ مکان اینستا این رستوران ، مشتری میتواند در صورتی که مایل باشد عکسی از محیط رستوران گرفته و در قسمت لوکیشن اینستا قرار دهد ... در این صورت هم این رستوران بهتر دیده خواهد شد و از لحاظی میتواند تمام عکسها با یک تگ مکان خاص در اینستا دیده شود . البته اگر موقعیت مکانی خوب باشد که تعداد پست هایی که از یک تگ مکان گرفته شده بالا باشد باعث جذب افراد جدید میشود.

">


ثبت کسب و کار بصورت دقیق توسط خودتان
فرم "فعال کردن تگ مکان اینستاگرام"
اطلاعات فرم را با دقت تکمیل نمایید
در صورتیکه پاسخ مفیدی دریافت نکردید
روش های ارتباطی 24 ساعته در خدمت هستند
تماس با پشتیبانی تماس با تلگرام